Проєкт енергоефективності
Сумський державний університет є учасником реалізації проєкту «Вища освіта України» (далі - Проєкт), основною метою якого є реконструкція існуючих навчальних об'єктів в Україні для підвищення їх енергоефективності та підвищення комфорту у навчанні.
Даний Проєкт виконується за рахунок коштів позики наданих державі Україна Європейським інвестиційним банком на підставі Фінансової угоди № FL номер 84.172 серапис номер 2012 0493, яку ратифіковано Законом України від 8 листопада 2017 року № 2186-VIII.
Реалізація Проєкту Сумським державним університетом буде здійснюватися у наступному порядку:
1-етап: закупівля робіт з проєктування – розробка проєктно-кошторисної документації;
2-етап: закупівля будівельних робіт згідно підготовлених і затверджених СумДУ проєктів (проєктно-кошторисної документації);
3-етап: закупівля робіт з авторського нагляду за будівельними роботами відповідно до законодавства України;
4-етап: закупівля робіт з технічного нагляду за будівельними роботами відповідно до законодавства України.
Основні правила й процедури закупівлі робіт та послуг для реалізації цього Проєкту визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей та додаткових обов’язкових умов передбачених Посібником закупівель Проєкту «Вища освіта України» затвердженого Європейським інвестиційним банком.
Фінансування Проєкту здійснюється за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку, на підставі Угоди про передачу коштів позики укладеної між СумДУ, Міністерством освіти і
науки України та Міністерством фінансів України.
Загальна сума коштів позики, з урахуванням проектних робіт, будівельних робіт та інших супутніх робіт і послуг, в рамках виконання цього Проєкту, для Сумського державного університету становить 11 500 000.00 €.
Оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій
Сумський державний університет, у рамках реалізації 1 етапу Проєкту, повідомляє про проведення попередніх ринкових консультацій з учасниками ринку, з метою аналізу ринку та визначення очікуваної вартості закупівлі робіт з проєктування.
Консультації будуть проводитися представниками Сумського державного університету у форматі off line – 26 травня 2023 року о 13:00 за адресою: Сумський державний університет, вул. Римського-Корсакова, 2, Головний корпус (14-поверхова будівля), 4 поверх, каб. 407.
Також, учасники консультацій можуть приєднатися до консультацій у форматі on line за посиланням: https://meet.google.com/ohy-shyy-bgb
Вимоги до учасників попередніх ринкових консультацій:
- наявний досвід виконання договорів з розробки проектної документації (проектування з утеплення будинків та модернізації інженерних систем будинків) у період 2012 р. – 2022 р.;
- наявні повністю виконані договори, в кількості не менше 2, які були виконані учасником саме на розробку проєктної (проєктно-кошторисної) документації на виконання комплексу будівельних робіт з застосуванням заходів підвищення енергоефективності – робіт з реконструкції (термосанації) або робіт з капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель, або робіт з нового будівництва громадських/багатоповерхових житлових будівель.
Детальна інформація щодо проєктних робіт міститься у завданнях на проєктування, що наведені нижче. Учасники консультацій також можуть ознайомитися із звітами з проведених енергоаудитів. Перелік будівель Сумського державного університету та перелік робіт, які необхідно буде включити при розробці проєктно-кошторисної документації, наведені нижче.
Важливо! Проведення попередніх ринкових консультацій не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Плавальний басейн
Корпус «Г»
Навчально-бібліотечний корпус
Навчально-лабораторний корпус «Ц»
Навчальний корпус «ЕТ»
Гуртожиток 2
Гуртожиток 3
Оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій
Сумський державний університет, у рамках реалізації II етапу Проєкту «Вища освіта України», повідомляє про проведення попередніх ринкових консультацій з учасниками ринку, з метою аналізу ринку та отримання інформації від потенційних учасників закупівлі, щодо можливої участі у закупівлі фінансування якої здійснюватиметься із різних джерел та має змішаний порядок оподаткування.
Консультації будуть проводитися представниками Сумського державного університету у форматі off line – 23 січня 2025 року о 13:00 за адресою: Сумський державний університет, вул. Петропавлівська, 59, корпус К-3, укриття.
Також, учасники консультацій можуть приєднатися до консультацій у форматі on line за посиланням: Join Zoom Meeting
https://sumdu-edu-ua.zoom.us/j/83868771708?pwd=CzVAgefhGyGQc4Cj5tNxmnI6andb1k.1
Meeting ID: 838 6877 1708
Passcode: 055971
Інформація про закупівлю:
- назва закупівлі: «Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності»;
- орієнтовна вартість закупівлі: 89 132 416,00 грн. з ПДВ 20% 10 780 483,00 грн.
- джерела фінансування:
– 24 449 518,00 грн. без ПДВ – кошти гранту, що звільняються від ПДВ відповідно до статті 197.11 Податкового кодексу України;
– 64 682 898,00 грн – кредитні кошти, на які нараховується ПДВ. - строк виконання робіт – 30.12.2025 року.
Детальна інформація щодо обсягів робіт з капітального ремонту навчального корпусу ЕТ міститься у проєктній документації, з якою можна ознайомитися за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1lzGsOTUtWD8dLGwsbvhXoPqDnj1TKrI6
Додатково, учасникам консультацій для ознайомлення надається інформація (Додаток 1) про обсяги робіт, які фінансуються за рахунок коштів гранту (не підлягають оподаткуванню) – кошторис № 02-01; та обсяги робіт, які фінансуються за кредитні кошти (підлягають оподаткуванню) – кошторис № 02-02.
Вимоги до учасників попередніх ринкових консультацій:
- досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024 рр. із вартістю кожного договору не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі (44 566 208,00 грн.);
- фінансова спроможність – мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за будь-які 3 роки протягом періоду від 01.01.2018 до 31.12.2024 включно, становить не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт (складське приміщення; автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 5 т; автомобіль бортовий вантажопідйомністю не менше 15 т; екскаватор-навантажувач з обсягом ковша 0,2-1,0 м3; механічні талі з ручним ланцюговим приводом висотою підйому до 3 м, вантажопід’ємністю до 1 т; стаціонарна лебідка з довжиною стріли 1,3 м, вантажопід’ємністю не менше 0,325 т та ін.)
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: ІТР – 6 осіб (головний інженер, виконавець робіт, інженер-будівельник, інженер з охорони праці, майстри будівельних та монтажних робіт); робітники з виконання будівельних робіт – не менше 40 осіб.
Важливо! Проведення попередніх ринкових консультацій не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Протоколи зустрічі представників робочої групи реалізації проєкту «Вища освіта України»: