Для студентів з особливими освітніми потребами, які мають захворювання опорно-рухового апарату але відвідують університет, Центр заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання складає розклад занять таким чином, щоб аудиторні заняття (лекції, практичні, лабораторні) проходили в навчальних корпусах, обладнаних пандусами та ліфтами або лише на першому поверсі іншого навчального корпусу без ліфту.
Особи з особливими освітніми потребами, які не мають можливості відвідувати заклад вищої освіти, мають можливість здобувати вищу освіту вдома за дистанційними технологіями навчання.
Перелік спеціальностей за освітнім ступенем бакалавр
Код | Найменування спеціальностей | Спеціалізація |
---|---|---|
051 | Економіка | Економіка і бізнес |
061 | Журналістика | Журналістика |
071 | Облік і оподаткування | Облік і аудит |
072 | Фінанси, банківська справа та страхування | Фінанси та облік в підприємництві |
073 | Менеджмент | Менеджмент |
075 | Маркетинг | Маркетинг |
081 | Право | Право |
122 | Комп’ютерні науки | Інформатика |
Інформаційні технології проектування |
Перелік спеціальностей за освітнім ступенем магістр
Код | Напрям підготовки | Спеціалізація |
---|---|---|
051 | Економіка | Економіка та бізнес-інновації |
061 | Журналістика | Журналістика |
072 | Фінанси, банківська справа та страхування | Фінанси і аудит підприємництва |
073 | Менеджмент | Менеджмент організацій і адміністрування |
Бізнес-адміністрування | ||
075 | Маркетинг | Маркетинг |
122 | Комп’ютерні науки | Інформатика |
Інформаційні технології проектування |
Дистанційна освіта передбачає:
- навчання дома за місцем проживання;
- доступ до навчальних матеріалів в зручний час;
- фахова консультація викладачами за допомогою засобів електронної комунікації без виїзду студента до базового ЗВО;
- атестація з навчальних дисциплін в онлайн режимі;
- захист випускної роботи в онлайн режимі.
Для здобувачів ступеня доктора філософії з особливими освітніми потребами в СумДУ створене інклюзивне освітнє середовище, яке надає можливість спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей. Для аспірантів які мають захворювання опорно-рухового апарату, але відвідують університет, Відділ докторантури та аспірантури складає розклад занять таким чином, щоб аудиторні заняття проходили в навчальних корпусах, обладнаних пандусами та ліфтами або лише на першому поверсі. Для аспірантів, які не мають можливості відвідувати університет, створені умови для здобуття освіти он-лайн. Також аспіранти можуть претендувати на зарахування кредитів та визнання відповідних компетентностей здобутих ними шляхом завершення масових відкритих он-лайн курсів. Наукове керівництво осіб з особливими освітніми потребами за потреби може здійснюватися за допомогою дистанційних технологій. Наукові лабораторії та центри колективного користування науковим обладнанням переважно розміщені на перших поверхах, а для тих, які знаходяться на вищих поверхах, створені умови для доступу до них осіб з особливими освітніми потребами.
- Наявність пандусів на входах до будівель:
- конгрес - центр;
- лабораторний корпус «Т»;
- навчальний корпус «ЕТ»;
- навчальний корпус «М»;
- навчальний корпус «Ц»;
- навчальний корпус №2;
- навчальний корпус №3;
- стоматологічний корпус;
- спортивна споруда манеж;
- університетська клініка.
- Ліфти:
- конгрес - центр;
- навчальний корпус «Г»;
- університетська клініка.