• Новини університету
  • Головний сайт
  • Інститути та факультети
    • Конотопський інститут
    • Шосткинський інститут
    • Медичний інститут
    • Факультет електроніки та інформаційних технологій
    • Факультет технічних систем та енергоефективних технологій
    • Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій
    • Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького
    • Навчально-науковий інститут права
    • Навчально-науковий інститут бізнес-технологій "УАБС"
  • Коледжі та технікуми
    • Машинобудівний коледж СумДУ
    • Хіміко-технологічний коледж ШІ СумДУ
    • Індустріально-педагогічний технікум КІ СумДУ
    • Політехнічний технікум КІ СумДУ
    • Шосткинський професійний ліцей СумДУ
  • Центри та підрозділи
    • Відділ документно-інформаційних комунікацій та контролю
    • Кафедра військової підготовки
    • Факультет підвищення кваліфікації викладачів
    • Центр професійної та післядипломної освіти
    • Регіональний центр дистанційного навчання
    • Центр заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання
    • Департамент міжнародної освіти
    • Центр науково-технічної і економічної інформації СумДУ
    • Навчально-консультаційний центр Netcracker
    • ІТ-підрозділи СумДУ
    • Центр ТОІС
    • Центр морфологічних досліджень
    • Лінгвістичний науково-методичний центр
    • TOEFL-центр
    • Центр Інтернет-телерадіомовлення
    • Бібліотечно-інформаційний центр
    • Перекладацький навчально-методичний центр «LinguoStar»
  • Інші сайти
  • Розклад
  • Пошук
  • Пошта
    • Співробітникам (нова)
    • Співробітникам
    • Студентам
  • Радіо
  • Інші сервіси
    • Делегування повноважень
    • Телефонний довідник (pdf)
    • Розклад навчального процесу
    • Інституційний репозитарій
    • Наукові договори
    • Шаблони документів
    • Форми документів
    • Веб камери

uk ru en de

Якісна освіта – забезпечене майбутнє

  • Загальна інформація
    • Про СумДУ
    • Офіційна інформація
    • Управління та структура
    • Звіти
    • Нормативна база
    • Платні послуги
    • Матеріально-технічна база
    • Публічна інформація
    • Відгуки про університет
    • Програма "Зелений університет"
    • Газета "Резонанс"
    • Віртуальна екскурсія
    • Розташування
  • Прийом на навчання
  • Навчання
    • Напрями пiдготовки, спецiальностi, лiцензiї, сертифiкати
    • Ліцензування та акредитація
    • Моніторинг якості освітньої діяльності
    • Навчальні плани (денна форма)
    • Графіки навчального процесу
    • Мови освітнього процесу
    • Заочна форма
    • Дистанційна форма
    • Навчання за контрактом
    • Для осіб з особливими освітніми потребами
    • Післядипломна освіта
    • Підвищення кваліфікації викладачів
    • Підготовка офіцерів запасу
    • Розклад занять
    • Практика та працевлаштування
    • Рейтинги студентів
  • Наукова діяльність
    • Напрями наукової діяльності
    • Наукова рада
    • Інфраструктура
    • Розробки та послуги
    • Науково-дослідні роботи
    • Міжнародні проекти
    • Конкурси
    • Журнали
    • Конференції
    • ЦНТЕІ
    • Патентна база
    • Репозитарій публікацій
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Докторантура
    • Аспірантура
    • Студентська наукова робота
    • Студентські олімпіади
    • Звіти з наукової діяльності
  • Міжнародна діяльність
    • Іноземні студенти
    • Міжнародні партнери
    • Міжнародні грантові програми-проекти
    • Програми академічної мобільності
    • Відділ міжнародних зв'язків
    • Євроінтеграційна діяльність
  • Дозвілля
    • Культурно-мистецький центр
    • KBH-студія
    • Відділ позанавчальної роботи
    • Студентський клуб "Спортлайн"
  • Спорт
    • Спортивний клуб
    • Спортивна інфраструктура
  • Праце- влаштування
    • Біржа праці СумДУ
    • Служба в Збройних Силах України
  • Соціальні питання
    • Профспілка працівників
    • Студентська профспілка
    • Стипендії
    • Гуртожитки
    • Соціальна робота зі студентами
    • Волонтерський рух
    • Комплекс громадського харчування
    • Психологічна служба
    • Центр підтримки сім'ї
    • Юридична клініка
    • ДОЗ "Універ"
    • Гуртожиток-готель
Головна >> Наукова діяльність >> Наукова рада >>

23 лютого 2017 р.

  • Друк

РІШЕННЯ
Наукової ради від 23 лютого 2017 р. з питання
«Стан та основні завдання з розвитку наукової діяльності
в Навчально-науковому інституті бізнес-технологій «УАБС»

Розглянувши питання «Стан та основні завдання з розвитку наукової діяльності в Навчально-науковому інституті бізнес-технологій «УАБС» (ННІБТ «УАБС»)», наукова рада зазначає, що інститут почав у своїй діяльності користуватись нормативною базою та застосовувати підходи з організації наукової діяльності, які використовують у СумДУ. Авторський колектив з ННІБТ «УАБС» вперше взяв участь у конкурсі держбюджетних НДР, що дозволило отримати фінансування на проект з загальним обсягом 600 тис. грн. на 2017-2020 рр. НДР виконується співробітниками, аспірантами та студентами кафедри економічної кібернетики та кафедри фінансів, банківської справи та страхування.

У 2016 р. господарські договори виконували три (кафедра економічної кібернетики; кафедра фінансів, банківської справи та страхування; кафедра бухгалтерського обліку та оподаткування) з семи кафедр інституту, а їх загальний обсяг становить лише 9,6 тис. грн.

У 2015-2016 рр. на міжнародні грантові проекти наукового спрямування було подано 8 заявок, підготовленими кафедрами економічної кібернетики; фінансів, банківської справи та страхування; бухгалтерського обліку та оподаткування; іноземних мов.

У 2015 і 2016 рр. представниками кафедр інституту опубліковано близько 6 монографій та 150 наукових статей. Проте ситуація з оприлюднення результатів наукових досліджень у виданнях, які індексуються БД Scopus з афіляцією СумДУ є незадовільною: 2015 р. – 2 статті; 2016 р. – 16 статей. Для порівняння з афіляцією УАБС у 2015 р. було опубліковано 28 статей, з яких більша половина у журналі «Актуальні проблеми економіки», який має низькі науково-метричні показники та вже виключений з БД Scopus.

У 2016 році на базі ННІБТ «УАБС» створено три англомовні журнали (Business Ethics and Leadership; Journal of SocioEconomic Challenges; Financial Markets, Institutions, and Risks.), які будуть видаватись відповідно до вимог журналів, що індексуються БД Scopus та Web of Science Core Collection.

У 2016 році пройшла переатестацію терміном на три роки спеціалізована вчена рада Д 55.051.06 із захисту докторських і кандидатських дисертацій за спеціальністю 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит. У спеціалізованій вченій раді було захищено дві кандидатські дисертації, у т. ч. одна зовнішнього здобувача та подано документи до захисту кандидатської дисертації ще двома здобувачами.

У 2016 році контингент аспірантів кафедр ННІБТ «УАБС» склав 32 особи. У докторантурі проходять підготовку 2 особи. У 2016 р. було зараховано до аспірантури 6 осіб, з яких за рахунок коштів фізичних і юридичних осіб – 2 особи. Для порівняння у 2015 р. до аспірантури було зараховано 21 особу, з яких за рахунок коштів фізичних та юридичних осіб – 13 осіб. Таким чином контингент вступників до аспірантури значно знизився у 2016 році.

За два роки у ННІБТ «УАБС» кількість захищених дисертацій склала: 2015 р. – 17 кандидатських і 1 докторська дисертація; 2016 р. – 12 кандидатських і 7 докторських дисертацій.

У 2016 році було започатковано роботу наукового товариства студентів (слухачів), аспірантів, докторантів і молодих вчених ННІБТ «УАБС». Проведено декілька масштабних наукових заходів за участю студентів, викладачів та представників інших установ, зокрема Сумський обласний турнір юних економістів та роботи секції «Суспільство. Економіка. Управління» в рамках VIІІ студентської конференції «Перший крок у науку».

Враховуючи вищенаведене та з метою системного розвитку наукової діяльності у ННІБТ «УАБС», виконання держбюджетної, господарчої договірної і грантової тематик, підвищення показників оприлюднення результатів наукових досліджень у виданнях, які індексуються БД Scopus і Web of Science Core Collection, зростання кількості здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії.

Наукова рада постановляє:

  1. Здійснити організаційні заходи щодо участі наукових колективів ННІБТ «УАБС» в підготовці проектних пропозицій для участі в конкурсах Horizont 2020, отримання інших міжнародних та державних грантів. При цьому всім кафедрам забезпечити системну роботу з науковцями інших кафедр інституту та університету із формування заявок в рамках оголошених конкурсів на наукові грантові проекти шляхом, зокрема:
    • здійснювати інформаційний пошук грантових проектів за тематичними розділами, у тому числі міждисциплінарних;
    • організовувати роботу із закріплення за кафедрами тематичних розділів у рамках напрямів оголошених конкурсів на наукові грантові проекти;
    • готувати пропозиції директорату ННІ БТ «УАБС» щодо створення робочих груп з формування запитів на грантові проекти з урахуванням наукових напрямів підрозділу;
    • проводити системну роботу з формування заявок у рамках оголошених конкурсів;
    • здійснювати пошук партнерів для подання спільних заявок для участі в оголошених конкурсах, розміщення інформації про напрями наукової діяльності кафедр та пропозицій для проведення спільних досліджень в рамках конкурсів у межах інформаційних джерел для пошуку партнерів.

    Відповідальні: директор ННІБТ «УАБС», завідувачі кафедр.
    Термін – постійно.

  2. Сформувати робочу групу, у т. ч. із залученням представників інших інститутів, факультетів, для підготовки проектів, для участі у конкурсі держбюджетних НДР у 2017 році.

    Відповідальні: директор ННІ БТ «УАБС», заст. директора ННІБТ «УАБС» з НР, завідувачі кафедр.
    Термін – 1-2 квартал 2017 р.

  3. Забезпечити у 2017 році суттєве збільшення обсягів фінансування господарчих договорів, державних та міжнародних грантів, зокрема за рахунок:
    • діяльності наукових центрів кафедр;
    • подання заявок на грантові програми державного та міжнародного рівня;
    • надання науково-інформаційних, консультаційних та інших видів наукових послуг зовнішнім замовникам.

    Відповідальні: директор ННІБТ «УАБС», завідувачі кафедр.
    Термін – протягом 2017 р.

  4. Вдосконалити існуючі рекламні матеріали про наукові розробки і послуги кафедр інституту для їх оприлюднення на сайті університету, національній і міжнародній мережах трансферу технологій, інших зовнішніх інформаційних ресурсах та їх поширення на підприємствах.

    Відповідальні: директор ННІБТ «УАБС», завідувачі кафедр.
    Термін – протягом 2017 р.

  5. За напрямами наукових досліджень кафедр створити інформаційну базу журналів, які індексуються БД Scopus та Web of Science Core Collection, зокрема, які публікують статті на безоплатній основі.

    Відповідальні: завідувачі кафедр, заст. директора ННІБТ «УАБС» з НР.
    Термін – 15.06.2017 р.

  6. Провести за погодженням із завідувачами кафедр цикл семінарів щодо навігації в БД Scopus та інших баз наукової періодики з метою пошуку наукових журналів і статей за обраною тематикою та потенційних напрямів і партнерів для проведення спільних наукових досліджень.

    Відповідальні: начальник ЦНТЕІ, заст. директора ННІБТ «УАБС» з НР, завідувачі кафедр.
    Термін – 15.06.2017 р.

  7. Поставити за мету досягти до кінця 2017 року для кожної кафедри:
    • публікації щонайменше чотирьох статей від імені СумДУ у виданнях, що індексуються БД Scopus;
    • забезпечити протягом 2017 року укладання наукових господарських договорів;
    • публікації п’яти статей у рік у співавторстві зі студентами.

    Відповідальні: завідувачі кафедр.
    Термін – 31.12.2017 р.

  8. З метою входження наукових журналів з економічного напряму, засновником яких є СумДУ та діяльність з організації яких здійснюється на базі ННІБТ «УАБС», до БД Scopus та Web of Science Core Collection, забезпечити виконання таких вимог:
    • публікування статей виключно англійською мовою;
    • публікування у кожному номері наукових журналів не менше 50 % статей іноземних вчених (або вітчизняних вчених у співавторстві з іноземними вченими);
    • залучення до складу редакційних колегій видань вчених з різних країн світу з високим індексом Гірша.

    Відповідальні: директор ННІБТ «УАБС», заст. директора ННІБТ «УАБС» з НР.
    Термін – 15.06.2017 р.

  9. З метою збільшення контингенту аспірантів, які проходять підготовку на умовах повного відшкодування витрат провести цикл профорієнтаційних заходів серед випускників магістратури, а також іноземних громадян, державних службовців та представників банків і комерційних структур.

    Відповідальні: завідувачі кафедр.
    Термін – 01.10.2017 р.

  10. Забезпечити виконання цільової комплексної програми «Організація наукової роботи студентів в органічному поєднанні навчальних процесів». При цьому:
    • на системному рівні проводити серед студентів інформаційно-профорієнтаційні заходи з популяризації навчання в аспірантурі;
    • систематично залучати студентів до наукової роботи, зокрема студентів молодших курсів, які до вступу в університет займались в МАН України, були призерами предметних олімпіад тощо;
    • переглянути діяльність наукових гуртків.

    Відповідальні: завідувачі кафедр, голова НТСА ННІБТ «УАБС».
    Термін – постійно.

 

 

 

Голова наукової ради                                                    А.М. Чорноус

 

Секретар наукової ради                                                  Н.Ю. Голишева

Корисні посилання

  • Доступ до публічної інформації
  • Офіційна інформація
  • Соціальна підтримка
    Стипендіальне забезпечення: online консультації Психологічна служба Психологічна допомога у надзвичайних ситуаціях Центр підтримки сім'ї Університет дружній до сім'ї Юридична клініка Інші служби
  • Кодекс корпоративної культури СумДУ
  • Офіційні посилання
    Органи державного управління Освіта в Україні
  • Бібліотечні ресурси
    Сайт бібліотеки Електронний каталог Інституційний репозитарій
  • Дорожня карта розвитку університету
  • Віртуальні тури
    Web-камери Віртуальний тур кампусом
  • Музей історико-краєзнавчих досліджень

Наші партнери

  • Наші партнери
    Науково-освітні організації Партнери по набору іноземних студентів  Закордонні університети Інформаційні партнери

Ми у соц. мережах

  • Показати на мапі
  • Графік роботи
  • Банківські реквізити
  • Контакти
  • Новини
  • Карта сайту

© 2018 Сумський державний університет. Усi права захищенi.

Україна, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 (місцерозташування, графік роботи)
При використанні матеріалів гіперпосилання на ресурс обов'язкове