• Новини університету
  • Головний сайт
  • Інститути та факультети
    • Конотопський інститут
    • Шосткинський інститут
    • Медичний інститут
    • Факультет електроніки та інформаційних технологій
    • Факультет технічних систем та енергоефективних технологій
    • Факультет іноземної філології та соціальних комунікацій
    • Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького
    • Навчально-науковий інститут права
    • Навчально-науковий інститут бізнес-технологій "УАБС"
  • Коледжі та технікуми
    • Машинобудівний коледж СумДУ
    • Хіміко-технологічний коледж ШІ СумДУ
    • Індустріально-педагогічний технікум КІ СумДУ
    • Політехнічний технікум КІ СумДУ
  • Центри та підрозділи
    • Відділ документно-інформаційних комунікацій та контролю
    • Кафедра військової підготовки
    • Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу
    • Центр професійної та післядипломної освіти
    • Регіональний центр дистанційного навчання
    • Центр заочної, дистанційної та вечірньої форми навчання
    • Департамент міжнародної освіти
    • Центр науково-технічної і економічної інформації СумДУ
    • Навчально-консультаційний центр Netcracker
    • ІТ-підрозділи СумДУ
    • Центр ТОІС
    • Центр морфологічних досліджень
    • Лінгвістичний науково-методичний центр
    • TOEFL-центр
    • Центр медіа-трансляцій
    • Бібліотечно-інформаційний центр
    • Перекладацький навчально-методичний центр «LinguoStar»
  • Інші сайти
  • Пошук
  • Розклад
  • Радіо
  • Пошта
    • Співробітникам (нова)
    • Співробітникам
    • Студентам
  • Інші сервіси
    • Інституційний репозитарій
    • Установчі (дозвільні) документи з організації діяльності університету, які видані відповідними установами державного, регіонального та відомчого рівнів
    • Наукові договори
    • Документи щодо співпраці СумДУ з іншими установами, організаціями, підприємствами
    • Делегування частини повноважень ректора іншим посадовим особам
    • Шаблони документів
    • Форми документів
    • Особистий кабінет
    • Телефонний довідник
    • Веб камери

uk ru en de

Якісна освіта – забезпечене майбутнє

  • Загальна інформація
    • Про СумДУ
    • Офіційна інформація
    • Управління та структура
    • Звіти
    • Нормативна база
    • Платні послуги
    • Матеріально-технічна база
    • Публічна інформація
    • Відгуки про університет
    • Програма "Зелений університет"
    • Газета "Резонанс"
    • Віртуальна екскурсія
    • Розташування
  • Прийом на навчання
  • Навчання
    • Напрями пiдготовки, спецiальностi, лiцензiї, сертифiкати
    • Ліцензування та акредитація
    • Ліцензований обсяг та контингент
    • Якість освіти
    • Графіки навчального процесу
    • Мови освітнього процесу
    • Заочна форма
    • Дистанційна форма
    • Розмір плати за навчання
    • Для осіб з особливими освітніми потребами
    • Післядипломна освіта
    • Підвищення кваліфікації викладачів
    • Підготовка офіцерів запасу
    • Розклад занять
    • Організація практики
    • Рейтинги студентів
  • Наукова діяльність
    • Напрями наукової діяльності
    • Наукова рада
    • Інфраструктура
    • Розробки та послуги
    • Науково-дослідні роботи
    • Міжнародні проекти
    • Конкурси
    • Журнали
    • Конференції
    • ЦНТЕІ
    • Патентна база
    • Репозитарій публікацій
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Докторантура
    • Аспірантура
    • Студентська наукова робота
    • Студентські олімпіади
    • Звіти з наукової діяльності
  • Міжнародна діяльність
    • Іноземні студенти
    • Міжнародні партнери
    • Міжнародні грантові програми-проекти
    • Програми академічної мобільності
    • Відділ міжнародних зв'язків
    • Євроінтеграційна діяльність
  • Дозвілля
    • Культурно-мистецький центр
    • KBH-студія
    • Відділ позанавчальної роботи
    • Студентський клуб "Спортлайн"
  • Спорт
    • Спортивний клуб
    • Спортивна інфраструктура
  • Праце- влаштування
    • Біржа праці СумДУ
    • Служба в Збройних Силах України
    • Можливості
  • Соціальні питання
    • Профспілка працівників
    • Студентська профспілка
    • Стипендії
    • Гуртожитки
    • Соціальна робота зі студентами
    • Волонтерський рух
    • Комплекс громадського харчування
    • Психологічна служба
    • Центр підтримки сім'ї
    • Юридична клініка
    • ДОЗ "Універ"
    • Гуртожиток-готель
Головна >> Загальна інформація >> Управління та структура >>

Управління та структура

  • Структура університету
  • Керівний склад
  • Вчена рада
  • Рада із забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти
  • Наукова рада
  • Конференція трудового колективу
  • Студентське самоврядування
  • Наглядова рада університету

Рішення Вченої ради СумДУ (2011-2012 навчальний рiк) з питань:

  • Друк
  • "Забезпечення потреб університету у гуртожитках, стан їх підготовки до нового навчального року та організація виховної роботи з їх мешканцями" від 14 червня 2012 року ( презентація виступу Король О.В.)

  • "Стан виконання рішень щодо розвитку інтегрованої інформаційної системи університету та основні завдання на 2012-2013 навчальний рік" від 14 червня 2012 року ( презентація виступу Любчака В.О.)

  • "Стан та основні завдання щодо системи працевлаштування та організація роботи щодо забезпечення довготривалих зворотних зв’язків з випускниками університету" від 12 квітня 2012 р.

  • "Стан та заходи щодо розвитку системи фізичного виховання, спортивно-масової роботи  і спорту вищих досягнень" від 12 квітня 2012 р.

  • "Якість підготовки фахівців на факультеті електроніки та інформаційних технологій" від 22 березня 2012 р.

  • "Стан роботи щодо належного утримання матеріальної бази університету та раціонального використання матеріальних та енергетичних ресурсів" від 22 березня 2012 р.

  • "Про кодекс корпоративної культури СумДУ " від 9 лютого 2012 року

  • "Стан діяльності за основними напрямами, перспективи розвитку Шосткинського та Конотопського інститутів. Заходи щодо посилення організаційно-методичної допомоги інститутам з боку відповідних кафедр та інших структурних підрозділів базового ВНЗ" від 9 лютого 2012 року

  • "Завдання та заходи щодо вдосконалення організації та контролю якості навчального процесу" від 9 лютого 2012 року

  • "Про внесення змін та доповнень до Положень СумДУ" від 22 грудня 2011 року
  • “Наукова робота в університеті: стан і основні завдання на 2012рік” від 22 грудня 2011 р.

  • «Про план заходівщодо підвищення рівня володіння іноземними мовами студентами та співробітниками для забезпечення завдань щодо академічної мобільності та активної діяльності університету в міжнародному науково-освітянському просторі» від 10 листопада 2011 р.

  • "Стан роботи щодо забезпечення високої якості наукових досліджень та підготовки фахівців у Медичному інституті" від 13 жовтня 2011 року

  • Перспективний план впровадження електронних засобів навчання в Сумському державному університеті на 2012-2014 роки

  • Концепція розбудови єдиного освітнього середовища e-learning в Сумському державному університеті

  • "Стан виконання перспективних планів щодо забезпечення навчального процесу електронними навчально-методичними матеріалами, впровадження віртуальних засобів навчання, поширення застосування матеріалів дистанційної форми та заходи щодо подальшого розвитку системи e-learning в цілому" від 13 жовтня 2011 р. ( през е нтація виступу Любчака В.О. - завантажити)

  • „Підсумки роботи у 2010-2011 н.р. щодо формування контингенту осіб, які навчаються за усіма освітньо-кваліфікаційними рівнями, курсами, формами навчання та основні завдання на 2011-2012 н.р.” від 08 вересня 2011 р. ( презентація виступу Карпуши В.Д. - завантажити)

  • "Стан фінансового забезпечення та завдання щодо розвитку госпрозрахункової складової діяльності університету" від 08 вересня 2011 р. (презентація виступу Касьяненка В.О. - завантажити)

Наші партнери

  • Наші партнери
    Науково-освітні організації Партнери з набору іноземних студентів Закордонні університети Інформаційні партнери

Корисні посилання

  • Дорожня карта розвитку університету
  • Кодекс корпоративної культури СумДУ
  • Соціальна підтримка
    Психологічна служба Психологічна допомога у надзвичайних ситуаціях Центр підтримки сім'ї Університет дружній до сім'ї Юридична клініка Інші служби
  • Web-камери

Ми у соцмережах

  • Показати на мапі
  • Графік роботи
  • Банківські реквізити
  • Контакти
  • Доступ до публічної інформації
  • Новини
  • Карта сайту

© 2019 Сумський державний університет. Усi права захищенi.

Україна, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2 (місцерозташування, графік роботи)
При використанні матеріалів гіперпосилання на ресурс обов'язкове